12. Perfect stajl!

Dobry wieczorek, kochani!
Chyba tak długiej nieobecności jeszcze u mnie nie było. Przepraszam za to, że tak rzadko ostatnio pisałam, ale mnóstwo zajęć. Próby w teatrze, spektakle, nauka i gitara. Duuuużo tego. Jednak wszystko się zmieni! Posty będą już regularnie, tak jak na początku. Blog na pierwszym miejscu! ;)
Dzisiejszym tematem będzie.. Hmm. Dzisiejszy wpis nie ma żadnego tematu. Znajdzie się tu all - od słodkich stylizacji po typowo rockowe, grunge'owe.
Wstawię różne outfity, które mnie po prostu zachwyciły!
A w następnym poście dodam swoje stylówki! ;)
I będzie czas na styl grunge, i będzie też styl typowo dziewczęcy, kolejne outfity.
A teraz stylizacje, które mnie urzekły:
I ta kokarda pod szyją! Rewelacja!
Tak dziewczęco! So cute!
Kapelusz + koszula w kratę = perfect!
Luuzacko. Totalnie miejski look.
Ostatnio strrrrasznie podobają mi się takie spódniczki ;)
Orzełek na koszulce wciąż modny!
Serducha - jaka piękna spódniczka.
Jejku, jakie ładne te spodenki! Koniecznie muszę się w takie zaopatrzyć ;)
Jak wam się podobają te stylówki? Jeśli jeszcze jakieś podobne zestawiki 'wejdą mi w oko', to koniecznie wam je pokażę! A teraz - do zoobaczenia! ;) ps. Dziękuuuuję za odwiedziny, zarówno z Polski, jak i z innych krajów - cieszy mnie to bardzo! Zuuppa

Komentarze