15. Sezon open ~ #szorty #szorciki #spodeneczki #blog_good!

Witajcie!
Jak leci? Wakacje już za dwa dni! Ołjeah! Takie szczęście ;)
A wraz z wakacjami czas na ... SZORTY! TAAAK SEZON UWAŻAM ZA OTWARTY! Dzisiejszy wpis, ostatni przed wakacjami, będzie właśnie dotyczył szortów. Czy wy też stare, za krótkie spodnie przerabiacie na szorty? Ostatnio na swoim ukochanym strychu, przeglądając różne ubrania, znalazłam dużo par szerokich, z wysokim stanem spodni - niestety już za krótkich na mnie, lecz dobrych 'w pasie'. Mój zachwyt nie miał końca, bo od razu wiedziałam, że je przerobię na bardzo modne w tym sezonie, szorty z wysokim stanem. ;)
Radość przeogromna, a o to zdjęcia z obcinania i przerabiania. Tudu!
Uwielbiam te szorciki, to tylko część tego, co przerobiłam. ;) Jest masa różnych, naprawdę ładnych szortów. Dużo kolorów, skórzane, postrzępione, ombre, azteckie iii.. wieeeeele,wieeeele innych. Uff ;)! No to teraz zdjątka - co się stało już moją tradycją, ha! - czałkiem fajnych stylizacji"
Zdecydowane już na konkretny rodzaj szortów? ;)
Wybór jest ogromny - nic tylko wybierać, stylizować i nosiććć!
Pzdr.
~Zuuppa

Komentarze