21. ~You look like a million dollars | haremki | dots | black & white | snake | shine

Dzień doberek wszystkim!
Święta, święta i po świętach. Szkoda, że znowu minęły tak szybko.
Jak się czujecie?
Miałam zrobić wpis w trakcie świąt, ale uznałam, że lepszym okresem będzie napisanie notki po tych wszystkich spotkaniach rodzinnych, wyjazdach, itd. Zapewne i tak wiele osób jest jeszcze w trakcie swojego świątecznego urlopu, więc znajdzie chwilkę, by wbić na mojego bloga i luknąć posta. ;)
Dzisiejsza sesja była bardzo mrrrroźna. Wydawałoby się, że jest tylko -5 na dworze, więc gdzie tu zimno. Jednak potwierdzone info, że jest 'troszeczkę' chłodnawo. Ale to i tak nie przeszkodziło w nowej notce! Yeah ;) Zdjęcia były 2in1, zarówno na dworze, jak i w domu.
Do stylizacji poszukiwałam bardzo długo melisek. Teraz stały się one moimi ulubionymi butami, zaraz za vansami. ;) Wreszcie powstał tak długo wyczekiwany przeze mnie zestaw. Połączenie czerni i bieli, czyli lekko klasycznie, ale żeby nie było za 'tradycyjnie', spodnie nie są całe czarne, tylko w małe, białe kropki - co sprawia, że outfit bardziej przyciąga wzrok. Połyskujące meliski, kurtka ze skórzanymi rękawami i kapturem z futrzanym wykończeniem oraz ruda, imitująca skórę węża, torebka, to dopełnienie całej stylizacji.
Time for a photos: vol. 1
Time for a photos: vol. 2
____________________________________
Nie ma rzeczy niemożliwych, są tylko trudne do wykonania.
>Aleksander Wielki
____________________________________
Dziękuuuję za uwagę i odwiedziny.
Pozdrawiamm cieplutko i mocno wszystkich! ;)
Siemanes!
~Zuuppa

Komentarze

  1. Nie do końca przemawia do mnie krój tych spodni, ale zdecydowanie są bardzo ciekawym elementem tej stylizacji. Podoba mi się muszka, buty są świetne, sama bym takie założyła :) Czekam na kolejne posty!
    day-dreamin-g.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz