24. Moda lat 90-tych - czyli o tym, jak niektóre rzeczy są wieczne | checkered shirt | ragged trousers | modern vs old

Dobry wieczór, kochani!
Minęło już sporo czasu od ostatniego posta na blogu. Dużo się u mnie działo. Od poniedziałku do piątku po prostu praca, bez żadnej przerwy. Pomysł na zdjęcia wpadł mi już wcześniej, jednak nie było kiedy go zrealizować. Już po spektaklach, wszystko poszło bardzo dobrze, stroje z materiałów wtórnych również zaliczone, dwie ważne prace zrobione, zostało jeszcze trochę obowiązków ze szkoły - teraz się narobiło sprawdzianów, różnych konkursów. Święta, święta i po świętach. Zleciały tak szybko, jak i te grudniowe. Cały czas jeździłam, odwiedzałam. Nie było dnia, żeby posiedzieć w domu. Ale w sumie to dobrze, bo lubię podróżować, nie lubię się nudzić, co rzadko mi się zdarza. ;)
Jak wy się czujecie? Wszyscy zdrowi po świętach?
Pocieszeniem jest to, że jeszcze tak naprawdę dwa/dwa i pół miesiąca, a będzie już taki 'dłuższy urlopik', więc dla spragnionych wolnego - to tylko jakieś.. emmm.. ok. 10 tygodni ;) Damy radę!
Dzisiejsza notka to moda lat 90-tych. Motywem przewodnim będzie kraciasta koszula, połączona z podartymi spodniami - czyli tzw. 'nowoczesność'. To kolejna stylizacja przedstawiająca tak naprawdę luzacki styl. Boyfriendy zostały przerobione przeze mnie i wraz z czapką beanie powodują, że strój staje się bardziej miejskim lookiem.
Oto jak wygląda całość zestawu:
Tuduuum!
________________________________________________________
If you can dream it,
you can do it!
>Walt Disney
________________________________________________________
Udanego weekendu! 3majcie się wiosennie!
See you soon! ;)
~Zuuppa

Komentarze