25. Sense and sensibility, uwspółcześniona przeszłość - moda angielska | yesterday | is | today | white | grey | blue | puffy shirt | scarf with white dots | painter | art

Siemasz all!
Jak leci? Już majówka! Czas goni nieubłaganie. Pogoda dopisuje, cały mój region *Mazowsze* kąpie się w słońcu. Oby było tak dalej, przynajmniej do wtorku włącznie - tylko dla wtajemniczonych ;)
Co do tematu. Brzmi dość dziwnie "uwspółcześniona przeszłość".. Zaraz wyjaśnię dlaczego akurat taki ;) Pomysł na wpis znalazłam w dość przypadkowy sposób. Notka miała dotyczyć zupełnie czego innego, jednak robiąc mały przegląd szafy, połączyłam spodnie z wysokim stanem razem z bufiastą koszulą i powstał zestaw widoczny poniżej.
Ostatnio przeglądałam wiele zdjęć związanych z Anglią - z racji tego, że to jeden z moich ulubionych krajów - właśnie tam znalazłam pomysł do stworzenia dzisiejszego posta. Ale co ma do tego wszystkiego "uwspółcześniona przeszłość"? Istnieją po prostu pewne rzeczy, które są uniwersalne, ponadczasowe, a poza tym moda ma to do siebie, że często wraca to, co już było, tylko w nieco innym wydaniu, innej wersji. Różne ubiory ubiegłych lat stanowią wszelkiego rodzaju inspiracje w naszym dzisiejszym świecie. Tak też jest i u mnie - rozważnie i romantycznie jak u Jane Austen ;)
Time for photos!
_______________________________________
Człowiek nie jest stworzony do klęski.
Człowieka można zniszczyć, ale nie pokonać.
>"Stary człowiek i morze"
______________________________________
Co prawda majówka kończy się, jednak życzę wam dużo takiej pogody, jaka była podczas tego weekendu, która zawsze wprawi was w dobry humor!
Czołem!
~Zuuppa

Komentarze