27. ~Total freedom is something that bears like the most - young, wild & free | almost skater | green and green | city look

Dzień doberek! 
 Sezon wakacyjny rozpoczęty. Czyżby wreszcie upragniony urlop? Hmm. Tak jak i w tytule -  Young, wild & free! It sounds good ;)
Teraz, gdy już jest ten czas wolny, to każdego dnia coś się dzieje - najczęściej są to spotkania z przyjaciółmi, wspólne wypady w jakieś bajeranckie miejsca - tak zdecydowanie najlepiej. Jednak zanim całkowicie się przestawię, że już teraz nie trzeba wracać jakoś wcześnie o konkretnej porze i jest taki totalny chillout, to będzie koniec wakacji. Długo czekałam na ten 'urlop'. Mam tyle planów, jak chcę go spędzić i zamierzam wszystkie zrealizować ;)! 
Dzisiejsza notka jest adekwatna do wakacji. Przedstawia luzacki, wygodny zestaw. Do dopełnienia stylizacji, pokazania jej swobody, wolności, pokusiłam się o deskorolkę. Chciałam, żeby ten komplet pasował do tych lipcowych, wolnych dni. Ewidentnie mam słabość do zielonego - wręcz zielono mi! ;) Do całego looku założyłam koszulę w zieloną kratę, żeby jeszcze bardziej ożywić strój. Roztrzepany, niedbale zrobiony koczek wraz z deskorolką + zielone spodnie + koszula w zieloną kratę + wygoooodne trampki = luz blues ;)

Zapraszam do oglądania zdjęć z dzisiejszej sesji:
tuduum!xoxo
  
Tyle radości - nawet własny prawie pseudonim można znaleźć na murze ;) 
____________________________________________________
Życie wtedy ma sens,
gdy człowiekowi nie starcza dnia na wszystkie zajęcia.
>Aleksander Sołżenicyn
____________________________________________________
Bardzo się cieszę z kolejnych wyświetleń - ogromna dawka motywacji!
Życzę Wam i zresztą sobie samej również, aby ten tydzień był dalej taki słoneczny jak się zaczyna, byście wszędzie tam, gdzie jesteście, znaleźli czas na odpoczynek.
Owszem, niech słońce będzie, ale przyznam i jednocześnie proszę także o lekkie, ale tak tylko troszeczkę opady deszczu - żeby jakoś przetrzymać ten upał.
"Zielono mi!" nawet na kapslach Tymbarka ;)
Czołem!
~Zuuppa

Komentarze