28. The Woman in White 2 - Angel of Life | look like a star | total white look | white magic | white exclusive styling | glamour edition | 3xwhite

Dzień dobry, kochani!
Ostatni post strasznie mnie zaskoczył, oczywiście pozytywnie! Może nie sam post, ale komentarze pod nim zamieszczone. Bardzo się cieszę, nawet nie wiecie, jak wielką jest to motywacją do dalszej pracy! Piszę bloga z czystej przyjemności, jest to moja pasja - a gdy ktoś jeszcze tę pasję docenia... coś niesamowitego! Dziękuję za każde miłe słowo
Jeśli chodzi o dzisiejszy post, dzisiejszą dawkę inspiracji dla was, to wpis ten powstał w bardzo szybkim czasie. Przeglądając swoją szafę, robiąc małe porządki - wtedy mam największą wenę do tworzenia stylizacji - zobaczyłam moją ulubioną białą koszulę, która gdzieś zapodziała się na końcu garderoby. Pomysł przyszedł równocześnie z momentem odnalezienia koszuli. Tak jak z tytułu wynika "total white look". Dziś, wszystko będzie białe! Dosłownie. Co prawda półmetek wakacji już za nami, ale jakby nie patrzeć trwają one dalej. Mamy lato, słońce towarzyszy nam przez cały czas. Ten zestaw moim zdaniem na da się na takie letnie, gorące dni. Dodam jeszcze, że świat jest naprawdę pełen inspiracji! Pomysły na stylizacje wymyślam sama, tak jak też i tytuły postów. Jednak być może już ktoś z Was, dzisiejszą notkę skojarzył z pewnym filmem - The Woman in Black 2 - Angel of Death
Tak, możecie to właśnie kojarzyć. Otóż, oglądałam z tydzień temu właśnie ten horror i wtedy to tytuł mnie zainspirował. Uznałam, że jakby trochę go przekształcić. Hmm... Następnie ta sytuacja z garderobą i koszulą - NOWY POST GOTOWY ;)!

Biały zestaw z elementami czarnych kropek na poszczególnych dodatkach i tak oto przedstawia się Kobieta w Bieli 2 - Anioł Życia:
______________________________________________________
Every new day is chance
to change your life.
>Unknown
_____________________________________________________
Dziękuję Wam za wszelkie komentarze! Wywołują one szeroki uśmiech na twarzy i pokazują, że można robić to, co się kocha i jeszcze jednocześnie być za to docenionym.
Trzymajcie się ciepło, o ile nie powiedzieć - gorąco! Udanego weekendu ;)
Take care!
~Zuuppa
PS Od dziś jestem także na:

  •  Pinterest - będę przypinać różne, różniste ciekawostki i dodawać własne zdjęcia - sama także bardzo lubię fotografować ;)
  •  DDOBINSTA 

Oprócz tego zapraszam jeszcze do odwiedzenia:




Komentarze