7. Styl męski - nie tylko dla mężczyzn. Witamy w stylu dandys. ;)

Witajcie! Co tam?
Jak niedziela? U mnie zapowiada się nawet dobrze. Ale jeszcze zobaczymy. ;) Dzisiejszym zagadnieniem będzie hmm... styl męski! Może to trochę dziwnie zabrzmiało. Ten post wcale nie będzie poświęcony panom. Tak, rozmywam waszą niepewność - temat całkowicie dla pań. ;)
Ostatnio strrrasznie podoba mi się krawat przy koszuli, muszka. Do tego spodnie/spódnica. Wszystko razem prezentuje się tak inaczej, ciekawie, ale także elegancko.
Koszula + spodnie 7/8 + lakierki + kapelusz = GENIALNE! Jednak w stylizacji powyżej trochę nie pasuje mi sweter, ale reszta - suuuper ;) Uwielbiam takie zestawienia. Styl 'męski', ale jednak kobiecy.
MUSZKA! To jest to.
I ta koszula! I <3 it. Wszystko ze sobą gra. Dobrze wygląda. Dla mnie - super look. Pzdr. ;)

Komentarze

  1. Super artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny wpis. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda to super. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz