Hellołki wszystkim- no to może trochę o mnie ;)

Mam na imię Zuza. W necie nazywam się Zuuppa (od dwóch pierwszych liter imienia i nazwiska) i tak też będę podpisywać się pod każdym postem.
Założyłam tego bloga, ponieważ bardzo lubię bawić, eksperymentować i.. zajmować się modą.
Zrobiłam go tak, jak chciałam, aby wyglądały inne blogi, które niegdyś przeglądałam i korzystałam z rad znajdujących się na nich. Tak jak już wspominałam uwielbiam „obcować” z modą. Tworzyć, zmieniać, pokazywać się w wymyślonych przez siebie strojach. Będę opisywać tu wiernie najnowsze trendy w modzie, dzięki którym oszczędzicie swój portfel, np. z powodu niekupowania kolorowych gazet. :)
Pokażę Wam moją „stylówkę”, czyli różne ubiory, na różne okazje. Zobaczycie także to, jak ze starych ubrań można stworzyć coś wystrzałowego, oldschoolowego.
Najnowsze trendy, moje przeróbki ubrań, ciekawostki modowe- to wszystko zobaczycie na stylowka4u.blogspot.com! ;)
Mam nadzieję, że się Wam tu spodoba i zostaniecie ze mną na dłużej. Jeszcze nie do końca mam „wprawę” i jestem w tym tak troszeczkę „świeża”, bo jest to mój pierwszy blog, ale mam nadzieję, że jakoś dam radę.
Chciałabym, abyście się tutaj po prostu dobrze bawili i.. często zaglądali do mnie. :)
Życzę Wam miło spędzonego czasu na moim blogu.
Pzdr. wszystkich! :)
3majcie się cieplutkoo- Zuuppa

Komentarze