2.Plecaki vintage - absolutny hit sezonu! vol.1

Ostatnio "na czasie" są plecaki vintage-retro.
Ich nietypowy wygląd przyciąga uwagę. Można je znaleźć tak naprawdę wszędzie. Jest pełno kolorów-od pasków, po kropki, kwiatki, krzyżyki.Modne są także skórzane lub we wzory azteckie.
Ja sama ostatnio zaopatrzyłam się w jeden z takich właśnie plecaczków, jednak muszę jeszcze dokonać parę poprawek w jego wyglądzie. Kupiłam go w second handzie. Jest oryginalny i nigdzie nie spotkałam podobnego. Second handy są świetnymi sklepami. Niby odzież z tak zwanej "drugiej ręki", ale można tam znaleźć dużo różnych, niezwykle ciekawych i niesamowicie tanich ubrań oraz akcesoriów. Polecam każdemu odwiedzenie takiego sklepu, bo naprawdę warto! To genialny sposób na poprawę złego humoru. ;) A jaka to jest radość, gdy znajdziemy coś co nam się bardzo podoba po prostu- BEZCENNE!
Gdy mój plecak już będzie gotowy, wrzucę zdjęcie. ;)

Komentarze