4.Z serii -> Moje przeróbki -> Jeansowa kurtka

Eloszkiii c:
Na początku mojego bloga powiedziałam, że będę przedstawiać wam także "moją stylówkę" oraz różne, różniste przeróbki ubrań.
Dlatego też, dzisiaj, pokażę wam właśnie jedną z nich. Będzie to moja własna koncepcja zrobienia ze starej kurtki, jej nowej, lekko rockowej odmiany. ;)
Do przeróbki użyłam -
1. Jeansowa kurtka
2. Ćwieki <10 srebrnych gwiazdek, 10 kwadratowych w kolorze ciemny 'złoty'>
3. Agrafki <10 dużych, srebrnych agrafek>
3. Przypinki
5. Nici
6. Trochę wyobraźni ;)
A o to, co powstało ->
Taką kurtkę można nosić do wielu rzeczy, gdyż pasuje w zasadzie do wszystkiego. Jednak ja, zazwyczaj noszę ją do koszulki z jakimś dużym napisem i np. latem- postrzępionymi szortami, zaś jesienią do czarno-szarych spodni ze skórzanym wykończeniem na kolanach.
Jak wam się podoba? Oceńcie już sami. ;) Mam nadzieję, że ten wpis pomógł w znalezieniu jakiegoś pomysłu na 'odnowę' starej kurtki.
Pzdr. ;>
P.S Przepraszam za tak długą nieobecność ;)

Komentarze