11. Koszule oversize - the best of all!

Dobry wieczorek! ;)
Witajcie ponownie. Jak humorek? Mam nadzieję, że wam sprzyja. Jeśli jednak nie, to mam dla was coś, co natychmiastowo powinno 'poprawić' wasze samopoczucie - nowy wpis na bloga! #taaak!_z_pewnością_bardzo_baaaardzo_się_cieszycie_;)
Dzisiejszym zagadnieniem, tak jak wcześniej zapowiadałam, będą koszule... OVERSIZE. Koszule oversize, inna ich nazwa, potocznie tłumaczona to - koszule 'większe rozmiarowo - za duże". Jest to totalny hit sezonu. Inspiracji można poszukać wszędzie, najprostszą, jest koszula swojego chłopaka, mamy, bądź też taty. Połączona ze spodniami, tzw. 'boyfriendami' jest to stylizacja miejskiego, luzackiego looku, a najważniejsze - WYGODY! Co wcale nie oznacza, że takiej koszuli nie można założyć do spódnicy. Wręcz przeciwnie. Koszula lekko wypuszczona ze spódnicy do tego, np. creepersy, trampki na platformie, nawet trepy, kapelusz i... genialny, oryginalny wygląd!
Według mnie - THE BEST OF ALL!
Czas na kilka outfitów:
____________________________________________________________________________________________
A teraz moja koszula oversize!
See you soon! Zuuppa ;)

Komentarze