19. Dziewczyna z lat 70 | style hippie | etno | aztec

Dobry wieczorek, kochani!
Jejć, zleciało już 3 tygodnie szkoły, yeah! Chciałam napisać, że minęło już 21 dni od rozpoczęcia roku szkolnego, ale 3 tygodnie brzmią znacznie lepiej. ;) Co u was? Jak szkoła? Macie już jakieś oceny?
U mnie cały czas mnóstwo roboty. Sprawdziany, kartkówki, prace, konkursy, projekty, próby - duuużo zajęć, jednak są tego plusy - nie mogę narzekać na nudę. Jeszcze teraz każdy weekend będę mieć zajęty. W piątki próby, soboty i niedziele wyjazdy do Wawy na spektakle i tak do połowy listopada. Ale ogromnie się z tego cieszę, bo po prostu robię to, co kocham, a to najważniejsze! My passion - my life ;)
Dzisiejszy post na blogu dotyczy stylu hippie. Pokażę wam kolejne zdjęcia z sesji, przedstawiające moją, jeszcze letnią stylizację. Miałam dodać już wcześniej tę notkę, jednak uznałam, że wrzucę ją teraz, bo przypomni nam ona jeszcze na chwilę smak lata, wakacji i wspaniałej słonecznej pogody. Będzie to optymistyczny akcent tej jesieni. ;)
koszula ~ sh
szorty ~ sh
buty ~ h&m
bransoletki ~ własne zestawienie
okulary ~ h&m
________________________________________________________
Szczęście to je­dyna rzecz, która się mnoży, jeśli się ją dzieli.
>Albert Schweitzer
________________________________________________________
Koszula aztec + białe, poszarpane szorty + warkoczyk = lekki, przyjemny, słoneczny outfit!
Zastanawiam się nad tematem na kolejne wpisy na bloga. Mam już pewne propozycje związane z piękną, polską jesienią, które pokażę niedługo.
Dzisiaj Polska za 10 min zagra z Brazylią - jaki wynik obstawiacie?
Oczywiście mocno trzymam kciuki za naszych! ;)
#6000wyświetleń
#happy
#smile
#thanksverymuch;)
#siemes
~Zuuppa

Komentarze