23. Saturday all in black | style bandana | chain | gold | zips | #bags | #of | #money | #bad | #somuchrebel

Dobry wieczorek!
Jak leci? Wszyscy zdrowi? Mam nadzieję, że tak, bo mnie, niestety, dopadła grypa. ;/
Jednak nie dałam się - post na blogu i kolejne zdjęcia czekają na obejrzenie.
Za tydzień pokaz spektaklu - ogromna motywacja do wykurowania się ;) - btw. zapraszamy wszystkich 1 marca na godzinę 19.00 do MOK-u ul. Żeromskiego 8 w Sochocity!
Ostatnio urzekł mnie styl bandamkowy. Zrobiłam mały przegląd szafy, po którym okazało się, że posiadam 3 bandamki - czerwoną, różową i niebieską. Mi osobiście do gustu przypadła klasyczna czerwona. Gdy byłam jeszcze trochę młodsza, nosiłam te chustki przede wszystkim dla ochrony przed słońcem.
Dziś, wiele osób, mam na myśli nie dzieci, ale nastolatków, nosi takową bandamkę jako ozdobę - na głowie, rękach. Często ma służyć podkreśleniu stylu (np. grunge'u), a także jest noszona przez członków różnych subkultur lub używa się jej jako opaski do włosów.
Dla niektórych albo nawet większości, bandamka pozostanie jednak zwykłą chustką, której rola ogranicza się przeważnie do ochrony głowy. Jednak połączona z odpowiednimi dodatkami, może pasować zarówno do dziewczęcego, Pin-Up-owego stylu, jak i, w dzisiejszym przypadku, tzw. 'buntownika'. Tak więc wpis będzie dotyczył łańcuchów, skórzanych dodatków iii.. resztę sami zobaczycie ;)
Czas na praktykę!
__________________________________________________
Jeśli chcesz zobaczyć tęczę,
musisz najpierw uporać się z deszczem.
>"Gwiazd naszych wina"
__________________________________________________
Życzcie mi zdrowia, trzymajcie mocno kciuki, żebym do pokazu zdążyła wyzdrowieć i mogła pisać kolejne notki ;)
Pozdrawiam ciepło! Dziękuję, że mimo mojej nieaktywności, wy jesteście wciąż aktywni!
Take care!
~Zuuppa

Komentarze